N.E.R.D

Jag har alltid bälte när jag åker buss och jag har två reflexer hängandes längs mina höfter när jag är ute och går. Kalla mig patetisk, men nej, jag tycker bara om att leva.

För övrigt tycker jag om att leka i cyberrymden, tvättar håret enbart var fjärde dag och har pluggabstinens. Jag står för att vara en nörd.

N.E.R.D är för övrigt ett fantastiskt bra band, vilkas namn står för No one Ever Really Dies. De är ansvariga för musik som She wants to move, Provider och Run to the sun.

Tusan också. Det blev ett tråkigt inlägg. Frågan är, är tråkigt bättre än inget alls? Ska det räcka med att andas, eller borde man vara levande? Ska man skita i allt om det inte är bra? Eller ska man ligga och sprattla i botten?
Anyway. Jag fick med bilden på mig och Louise - lika osammanhängande som resten av mitt - om möjligt - sämsta inlägg hittills. Jag ligger och sprattlar. Och för debutanter - häng kvar! Jag bjuder på kakor om ni ger mig en till chans...

louise och lotta

Kommentarer
Postat av: maaalin

man behöver inte vara så "vettig&duktig" jämt..du skriver väl mest för din egen skull och inte för andras? or ;)

Ni var iaf jätte duktiga i lördags, va så kul att se! va händer efter revyn nu då.. och hur går livet annars i karlstad? för det är du fortfrande bor va?

kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback