musjävel

Trött och sliten och f.d magsjuk och den förbannade musjäveln vill inte gå dit jag vill. Den glappar halvt, så jag skrollar som en tok utan att något händer för att markören sedan ska glida förbi hela sidan - missa alla intressanta länkar jag vill till, och hamna i ett hörn. Därefter stannar den i sitt hörn.

Den senaste veckan har jag alltså varit magsjuk. Kräkdes som en räv det första dygnet. Hela sju gånger de första två timmarna! Fantastiskt. Hinken ställde tappert upp och var vid min sida hela veckan.

För övrigt har jag tänkt (håll i hatten allesammans! Lotta har tänkt!). Jag har som jag tidigare nämnt fått en fix idé om att leva i celibat i sex månader. Detta är för att jag känner mig så fruktansvärt avtänd bara vid tanken av att tycka om någon och hänge mig åt någon. Det är så avlägset. Så har det känts sedan jag fick veta att han hade varit med någon annan. Konstigt. Kan det verkligen vara därför och i sådana fall, hur länge ska det stanna? Kommer jag behöva tre år innan jag kan lita på någon igen?

oj. jag blev helt plötsligt världens mest tragiska människa. MEN, då ska jag säga vad som gör mig lycklig. Då menar jag inte bara glad så jag smilar lite. Utan lycklig så att det pirrar i kroppen och bultar i hjärtat. P3 - igen! Låtar som When you were young med Killers eller Every Word med Tyken/Awa. De pumpar mig som en duracellkanin (se inlägget Första dejt i dagsljus)!

Nu är det sent. Imorgon ska jag sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Amundamna

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback