kedja fast alla nya flickvänner!

Nu har jag stött på "exet" två gånger sedan det tog slut. Det känns riktigt bra. Jag behöver honom inte längre. Självklart kommer jag vara lite paranoid på hans kära flickvän ett tag till, men det kommer gå över. Sen måste jag självklart kalla telefonen för Asshole varje gång vi slutat tala.
Jag var hemma hos honom för att låna en film och gissa vad som ligger på nattduksbordet? Ett par luddiga rosa handklovar. Asshole. Det som jag är mest förvånad över är att han inte hade satt fast den "blonda-söta-smala" nya flickvännen i ett rosa raffset i de där luddiga sakerna när jag kom dit. Han visste att jag skulle komma, så varför inte överraska mig med allt?

Jag kommer aldrig spara mina ex som vänner. Jag är inte den typen.

Nu tänker jag byta samtalsämne. Jag har äntligen hittat en anledning att raka mina ben. Nej, det är inte en ny pojkvän. Mina balettlektioner har startat! D.v.s rosa trikåer och en svart dansdräkt - uhlala! Så fram med häcksaxen, för nu tänkte jag ligga i hårdträning framöver. Enbart efter tre dagar känner jag mig fit. Kanske beror på en fruktansvärd träningsvärk som hindrar mig från att gå i trappor.
Det har börjat en kille i vår balettgrupp. Jag brukar normalt sett vilja hugga huvudet av alla balettdansande killar för att de kan röra sig som flodhästar och ändå ha förtur på alla skolor som jag vill gå på. Så är inte fallet den här gången. Han är faktiskt riktigt bra. Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback