kärlekskrank!

I helgen var jag ute på Nöjesfabriken. För att det skulle passa med förfest och liknande så sov jag och två revytjejer över hos min kära Helena på natten. Lägenheten hade dock dessutom blivit utlånad till Helenas pojkväns kompis Henrik (oj, jag inser nu att jag borde ha en helt ny kategori som kallas Henrik, då han i någon form alltid dyker upp i mina inlägg). Hur som helst var vi fyra som skulle dela på soffan och sängen. Jag och Henrik i sängen.


Innan det var dags att sova hade vi en mycket spännande diskussion apropå sängdelandet.

 - Går det att dela säng med en kille en hel natt utan att ha sex med honom? Tänk vad spännande det var att sova bredvid en sån där manlig sak efter den diskussionen. Men, trots allt allesammans - Det gick! Men nu är jag kärlekskrank. Varför kunde vi inte sova sked för? Jag vill kramas!

Alternativt kan det vara så att jag var bakfull igår och enbart var lite bakfylle-kramsjuk. Vi säger så.

Igår kväll när jag bakfull, med alldeles brylléfett hår och smink sedan klockan 12 dagen innan, var ute och traskade stötte jag på "exet" för första gången sedan det tog slut. Det kändes väldigt bra. Han är inte viktig längre och jag klarar mig utan. Men när jag är på väg tillbaka hem och passerar lägenheten igen ser jag nån blond brud traska in i hans trappuppgång. Jävla slyna! Och smal var hon... skit också.

De är sällsynta, men jag älskar riktigt bra msn-konversationer. Jag ogillar de betydligt mer förekommande dåliga msn-konversationerna.


Kommentarer
Postat av: monogami

Jag kunde ju hålla händerna borta! =)

Postat av: monogami

Jo, jag håller med. Men det var vad som rörde sig i huvudet under helgen.

// M

2007-01-23 @ 00:48:22
URL: http://monogami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback