dream on baby

Jag måste berätta en fantastiskt rolig berättelse från Score.
Vi visar hockeymatcher på en storbildstv för våra gäster. I tisdags då vi visade Färjestad - Timrå hade vi ett gäng folk där. Två av dessa var enbart där för att utnyttja den stora tvn, varpå min kollega säger åt dem att "Ursäkta killar, men om ni ska sitta här måste ni beställa något i baren". De två killarna klär på sig jackorna och förflyttar sig sakta ifrån bardisken - men enbart för att ställa sig vid väggen och stannade med god utsikt över tvn där istället.

Intelligent. De ville inte beställa något, så de flyttar sig några meter bort från baren. Hur som helst gjorde de min kväll. Kalla mig lättroad, men jag skrattade åt händelsen fram till stängning.

Inatt drömde jag att jag åt. Plötsligt kände jag att jag tuggade på något plastigt och insåg att jag hade fått med ett handtag från en plastpåse med i maten.

Nu tänker ni nog att, detta är fullständigt ointressant. Men - ni måste hålla med om att det är fantastiskt spännande att dela med sig av sina drömmar. Hur kommer det sig?
 Jag avskyr att lyssna på folks drömmar, men jag älskar att berätta om mina. Anyway. Det är min blogg, så jag bestämmer. Jag ska kedja fast er och tvinga er att lyssna till mina drömmar hela natten!

handcuffs

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Typiskt dig att dra in handbojor i det hela:P
Porrlotta

2007-01-18 @ 17:01:42
Postat av: Henrik

Dom var inte dom värsta personerna på score du...vad sägs om dom asfulla killarna i hörnet då? Dom var allt snäppet värre haha =)

2007-01-18 @ 21:07:42
Postat av: Angelica

Hej på dig!
Du verkar ha ett väldigt roligt och intressant liv. Jag tycker det är lika spännande att läsa vad som händer dig varje gång.=)Keep up the good work.
Ha det så bra. Kramar angelica

2007-01-20 @ 22:10:42
Postat av: Gautealise

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback