bevara dina erogena zoner

Halsen är - enligt mig - en av de mest känsliga kroppsdelar. Något som dock smakar fruktansvärt illa är en hals dränkt i parfym. Det finns något som kallas för kroppspulsåder, som förhöjer effekten av parfym och tyvärr råkar denna passera just halsen (någon som känner att den behövs just där? Nej! Eller hur??). Så likt förbannat har det fortsatt att vara en daglig rutin att, efter att spraya ådern på handleden, kladda in halva halsen. Men hör upp gott folk - Nu är det slut!
Gör din nästa pojkvän/flickvän en tjänst: Sluta parfymera halsen, bevara dina erogena zoner.

hals, keep it clean

Idag kom snö! Jag traskade hem från jobbet i snöstorm och slask. Det var helt fantastiskt. Mascaran satt ungefär där kinderna är som tjockast, luvan var uppfälld likt en eskimås och min kära Johan hade levererat uggsen från Karlskoga. Jag ville vara som hundarna, som utan att behöva skämmas kunde skutta omkring och rulla sig i snön. Jag fick blott se på. Se till att njut. Man vet aldrig när vår vinter blir vit igen.

Mina underbara karlskogingar har hälsat på mig två dagar i rad. Igår Åsa, Maud, Mia, och idag Johan Bergling. Två fika, två caffe latte.
- Men Lotta? Varför dricker du inte te?
- Jag tycker inte om te.
- Men Lotta, du tycker ju visst om te?
- Jag har betalat 2.500 kronor för att inte dricka te. Jag tycker om honung i vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback