rasistjävlar och allmänt snåla

Sitter och funderar över min rubrik. Den är aningen negativ. Men jag är oftast glad - faktiskt. Ändrade just till jag borde dricka vatten och tänkte inleda med något meningslöst om min kommande vätskebrist. Usch vad meningslöst. Jag behåller den och riskerar att bli kallad för en jävla PMS-kärring. Men what the hell. Jag är kvinna och då har jag rätt att vara förbannad en gång i månaden. Åh, ljuva hormoner.

Hursomhelst. Igår jobbade jag på Wear It till 16 och på Score till halv två. Score är fortfarande världens roligaste jobb. Så bortse från den hormonfyllda rubriken - Score är underbart!

Men, igår var det slagsmål. Jag blir alltid så nervös, och skakis när jag ser sånt. Min rumpa slutade skaka två timmar senare (jag kanske borde träna lite extra i veckan). Hur som helst var slagsmålet mellan en rasistjävel och en mörk kille. Den mörka killen hade jag dessutom serverat och var hur trevlig som helst. Det finns dock en risk att jag är påverkad, då jag känner den mörka killens kompis. När rasisten kom in var han och hans gäng fulla som as. Stora som hus var de, håriga och så tatuerade så jag knappt såg dem. Jag hade hjälpt dem också: "ÖH! VI SKA HA ETT BORD". Varsågoda, säger jag och biter mig i läppen för att inte spotta på deras kulor (biljardkulor såklart jävla pervon!). Sen vet jag inte vad som hände, mer än flygande stolar.

Om du på Score köper en Smirnoff Ice och en Fatöl, får du betala 98 kronor. På en hundralapp lämnar jag tillbaka två kronor. Om du då tycker om mynt och finner dessa två kronor värdefulla, så behöll dem.
Men.

Den tredje mars åker jag till Frankrike. Jag ska lära mig franska. Än så länge kan jag säga Bonjour, Oui och Volle vo coche avec moi (varning för stavfel). För all del, jag kan komma ganska långt med detta, men jag ska lära mig mer innan jag åker. Jag återvänder till "landet med isbjörnar" i augusti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, lotta! fasen va kul du är!

2007-02-04 @ 16:39:37
Postat av: Catoruth

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

Postat av: Runeanna

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2009-07-06 @ 09:43:33
URL: http://runeanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback