måste jag vara snäll?

Jag ska sluta vara alla till lags. Jag får dåligt samvete när människor läser min blogg och den inte är uppdaterad. Överhuvudtaget, är det min skyldighet att vara trevlig mot allt och alla? Måste jag göra mig vän med alla som vill? Tydligen är jag helt enkelt en sån där menlös, slätstruken jävel. Jag har dock tagit mig mod och låtit bli att svara på de sms/mejl, jag inte vill svara på den senaste veckan. Tjoho. Dessutom gav jag den jobbiga killen på Nöjesfabriken den elaka "Stick, jag är inte intresserad". Jag kunde inte sova på hela natten för mitt dåliga samvete.
     Måste jag svara den killen som jag inte vill ha något med att göra?

Mina underbara vänner från Karlskoga var hos mig i helgen. Det var skoj. Vi satt och diskuterade ex, då ett av våra många dök upp i debatten. Det var väl han som har glasögon? frågar jag. Den lilla blonda (som även intygat att hon inte kommer genomföra några one-night-stands med någon tjockis) säger efter en stunds funderande att "Det är ganska okej med killar med glasögon. Så länge de använder linser". Tydligen är snällsyndromet inte ett allmänt begrepp. Skönt!

Jag är inte motiverad för celibat längre. Jag är motiverad för hångel. Förbannade Lasse Lind. (nej, förbannade dagen-efter-söndag)

För övrigt, hur månge dejter måste det gå innan man förklarar att rosa är fel färg att klä sig i om man har en snopp?

Kommentarer
Postat av: Mikkeliris

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback