Lottas och Cissis hunk.

Bakom videokassan såg vi honom, Cissi och jag. Och som lejon med en ensam  zebra i sikte (ja... ungefär) rusade vi för att få betjäna snyggingen. Väl framme beslutade vi oss för att dela systerligt, varpå Cissi letade fram filmen och jag tog alla hans uppgifter. Dreglande kopierade vi hans telefonnummer, portkod, husnyckel och kontrollerade civilstatus. Därefter band vi upp honom vid ett biljardbord och slukade allt utom benen på den stackars zebran. 
lejoninnor
    Nej, tyvärr. Däremot tog vi telefonnumret och sms-trakasserade honom lite. Det är farligt att hyra film på Score med hungriga singelbrudar i kassan. Stackars kille.

Rundvandrandes bland biljardborden ser jag en liten kille. Jag tänker att, hur kom han in? Han som inte kan vara en dag över 12. Plötsligt börjar lillen prata med mig.
 - Känner du inte igen mig? Det är ju jag, Stina!
Åh fan. Vi har gått på samma skola hur länge som helst. Jämngamla.

Kommentarer
Postat av: Narsjericho

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback