gimme a gangsta

Det är så fantastiskt uppmuntrande när blogginlägget jag skriver helt abrupt försvinner. Överraskning!:D

Jag tänkte skriva om P3 idag igen. Förbannat tjat eller vad tycks? Relationsråd var det, varpå Mats ringde in, aningen upprörd över expertens råd till snälla killar, att fortsätta vara snälla. Snälla killar får inte ligga. Det är ett faktum.

Jag vill inte ha nån snäll kille. Jag lyckas alltid falla för gangsters. De fula killarna enligt mina vänner.

 - Lotta, av alla dina killar så var det där den absolut fulaste, sa dom efter att jag flörtat med någon. (Ingen behöver känna sig utpekad, så snubben garanterat inte läser min blogg).

Högt och ljudligt svarar jag mina vänner att de borde vara tacksamma, då jag tar hand om de överblivna fula killarna (inser samtidigt att en kille som tror att han är mitt ragg sitter bredvid och troligen hört vad jag sa).

Något annat som bekymrar mig är alla hjärtans dag som infaller imorgon. Under hela skoltiden har jag lyckats sätta mig i skolarbete denna ökända 14 februari i brist på pojkvänner. Men vad har jag för bortförklaring nu? Nej... Jag ska leta upp någon kriminell gangster... Sen var det ju det här med celibat också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback