diet

Jag är väldigt emot kvällstidningarna som Aftonbladet och Expressen. Jag tycker inte att man ska främja media som har påhittade berättelser / snaskigt skvaller som policy. Hur som helst håller inte min kära far med, utan envisas med att någon gång ibland köpa dessa. Och självklart måste jag bläddra igenom (när ingen annan ser såklart). 

Sist jag läste var det en stor artikel om hur man skulle få en platt mage till sommaren. Åh, det måste jag kolla in, tänker jag och bläddrar framåt. Gissa vad som stod...
 - Motionera
 - Ät mindre / nyttigare
 - Gör dessa sit-ups

Vad tänkte jag egentligen? Det var ju inte direkt något nytt. Det som är mest intressant är att många säkert köper tidningen för att de ska få hjälp att gå ner i vikt. Jag är ledsen, gott folk, det står inget om pommes-fritesdieten idag heller!

Smajl!

Det roligaste är tjejen på bilden. Såhär ser jag ut när jag vunnit 50 000 på Lotto. Men tjejen här ser ut så när hon gör sit-ups. Nog för att jag spektakulärt nog ser ut att föda barn när jag gör dom, men hon var synnerligen dålig på att fejkle.

Nej. Sanningen är den att vi får hålla oss borta från chipsen om vi ska hålla oss i trim. Men i ett annat liv, då ska jag leva på Marabou Apelsinkrokant vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback