borde jag sära mera?

Tre av mina favoritjeans är trasiga. Helt ofattbart. Jag får gå med rumpan bar tills jag får lön helt enkelt. Lagom slitna kan ett par jeans vara, men någon måtta får det vara med luftandet. Jag får lära mig att inte gnida ihop låren till nästa jeansköp, Sära mera!

Att jag snart åker till Frankrike börjar bli ett faktum. Det kommer att fällas många tårar innan dess. I helgen ska jag ut med mina älsklingar från Karlskoga för sista gången. Det kommer bli hårt.

Vad jag inte tycker om med bloggande är rent informativa inlägg. Jag bryr mig inte om vad folk har i sina garderober alternativt vad de handlat den senaste veckan. Tro det eller ej, men jag hittar till stan utan ledsagare. Fast uppenbarligen funkar detta bra för vissa, så låt gå. Därefter finns dessa dagsrapporteringar som också sällan är speciellt intressanta.

Varför då detta? Kanske är det så att i den svenska massan har alla på sig likadana kläder. Kanske är det så att folk i allmänhet sällan gör något så spektakulärt att det blir skoj att läsa om. Jag läste en gång en nybörjarbloggare som skrev att hon skulle försöka skriva sammanhängande, men jag är ledsen, mina tankar är inte sammanhängande.

Och nu blev det ett negativt inlägg igen. Pessimistlotta! Vad fan ere mere? Inte fått dig nåt på länge eller??

mmm... celibaaat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pisse-misse Lotta :P 1900 at my place, partyy..wiie

2007-02-24 @ 01:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback