bebisar attraherar mig inte


Vad finns det för smeknamn till killar? Att kalla sin flickvän något är hur enkelt som helst. Gumma mig, Babya mig, älsklinga mig eller sötnosa mig. Motsatt är det svårare. Jag vill inte ha en sötnos till pojkvän. Tusan... Vad mycket enklare det skulle varit om man fötts till kille.
bebis
Sen var det grejen med babe, baby eller bäbis. Jag är smartare än jag ser ut, jag vet att baby betyder bebis. Men det funkar. Bebis funkar inte. Det amerikanska världen är så fantastiskt mycket coolare än den svenska. Dessutom är allt som har kommit ut Gwen Stefanis ljuva stämma, automatiskt tillräckligt tufft för att kopiera.

Jag blir så trött på allt smör. Alternativt är jag så förbannat avundsjuk på alla som har någon. Fast jag kan garantera att jag aldrig kommer ha en diskussion om vem som älskar vem mest. Jag har inte ens använt de tre små orden.

Hur som helst. Jag hade avskedsfika med Karlskogatjejerna igår (samt avskedslunch med chefen och avskedsbiljard med framtida maken) vilket var lika trevligt som alltid. Som alltid måste jag också citera mina vänner och dagens offer blir
Julia.

Vi hade en diskussion om ekonomi och Anna-Maria har länge planerat och drömt om att köpa MC. 50 000 kronor skulle den som hon sett på nätet kosta. Vi övriga var överens om att vi aldrig skulle lägga så mycket pengar på en MC. Strax tillägger Julia.
 - Då skulle jag hellre köpa en väska för dom pengarna!

(Jag fick inatt ett infall av paranoia. Resfebern har börjat uppenbara sig... Vaknade klockan halv sex och kunde inte somna om. Om jag kände efter riktigt noga så hade jag lite ont i magen. Om jag kände efter lite mer så satt magontet på högersidan. Jävla skit tänker Lotta och drar slutsatsen att en blindtarmsoperation kommer äga rum innan avfärd)


Kommentarer
Postat av: monogami

Tackar, tackar! =)

Postat av: Julia

Usch vad jag kommer att sakna dig Lotta-Potta! Även om du inte syns så ofta, så känns det betydligt närmare att ha dig i Karlstad än Frankrike :/

2007-02-28 @ 23:08:02
Postat av: maaalin

varför inte kalla honom: "hunken min" haha ;)

hoppas allt är bra!
kram kram

2007-03-06 @ 12:26:59
URL: http://malinminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback