resfeber

Jag ska lamna lagenheten om 25 minuter och ar redan klar. Jag ska aka hem till Sverige pa jullov. Det ska bli helt fantastiskt. Nu har jag daremot resfeber. 25 minuter till avfard och vaskorna star redan  fardigpackade i hallen. Detta ar inte likt mig. Det maste ju vara nagot som jag glommer?

Hur som helst ska jag aka tag till Marseille. Darefter ska jag tillbringa natten ensam pa Marseilles flygplats. Lagom trevligt. Mitt flyg gar om tolv timmar, vilket totalt ger mig en resa pa omkring 16 timmar och ja har redan dreglat soppa pa min troja. Attan.

Igar va jag pa gayklubben La Villa Rouge (vilket jag formodligen borde dopa min blogg till) och sag tva man ha sex med varandra pa bardisken.

inga ytterligare kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback