optimala pojkvanner

Ibland nar man ar ute och gar sa kan det komma vissa lukter. Det finns ett avlopp som finns i narheten, en soptunna eller bilavgaser. Det finns ett litet omrade har i Montpellier ganska nara dar jag bor som luktar avlopp, dar jag alltid far komplex nar jag gar forbi och jag moter nagon. Tank om han tror att det ar jag som luktar? Igar kom jag in i ett sadant illaluktande omrade precis nar jag motte en kille. Just vid ett sadant tillfalle da jag skulle haft komplex om jag var honom. Kan handa att jag overanalyserar, men oj vad synd jag tyckte om honom. Han trodde sakert att jag trodde att han luktade sa illa. Formodligen sa tankte han inte alls pa det.

Jag vet nu vad jag vill ha. Nu nar vi passerat forsta advent tanker jag skriva den ultimata onskelistan. Jag vill minnas att jag gjorde detsamma vid samma tidpunkt forra aret. Da jag har pojkvansbehov kommer amnet aven fortsattningsvis handla om pojkvanner som inte existerar.

Har kommer det.
1. Ja vill ha nagon som ar lite mer ekonomiskt mogen an vad jag ar. Nagon som har bil, lagenhet och som kan bjuda mig pa middag en gang. Samtidigt far han inte ha det sa bra stallt sa att jag kanner mig efter och sa att han kanns gammal.


2. Hoger.

3. Han ska vara fransman och prata franska med mig. Annars lonar det sig inte. Ja, en kombinerad spraklarare/pojkvan vore toppen.

3. Han ska vara kunglig pa att massera och han ska lata mig fa veta detta precis innan jag aker till Sverige, dar jag har tid att vara sjuk (jag blir alltid sjuk av att bli masserad - det blir alldeles for mycket blodcirkulation for mitt valbefinnande).

4. Han ska halla pa med en sport. En tuff och farlig sadan. Boxning, snowboard, skateboard, breakdance eller liknande.

5. Han maste leka lite med mig. Annars kommer jag aldrig att fastna.

6.Han ska vara valutbildad och skriva battre franska an jag (manga fransman kanner inte ens till den franska grammatiken. For all del, sa bra ar jag inte pa franska, men jag kan skriva).

7. Inga slemmiga kyssar.

8. Han ska bo pa gangavstand fran mig.

9. Han ska helst ha tillgang till en fjallstuga i Alperna som jag kan utnyttja nagon gang i vinter.

image49


Kommentarer
Postat av: Maui

Och du Lotta undrar fortfarande varför du inte hittat en pojkvän i Frankrike än? :) Btw. Du kommer HEM snart. Hur kul är inte det på en skala förresten? :D

2007-12-04 @ 23:22:35
Postat av: Melvinsigrid

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback