fransman... alla dessa fransman

Idag fungerade inte luftkondtioneringen i danssalen. Tisdagar ar en av mina tuffaste dagar och da jag idag aven hade stallt klockan och hyrt en danssal for att trana sjalv nagra timmar innan mina kurser hade jag komplex redan efter de tva forsta klasserna for att jag inte luktade nyduschad. Trots en raggardusch kande jag mig efter ytterligare sex timmar dansande rentav ofrasch.

I detta tillstand gick jag ut ur danssalen och moter en frammande man (27 ar gammal, frascha klader, ser relativt bra ut) pa gatan.

Han tilltalar mig till en borjan Ni och fragar om jag inte ar alltfor trott da jag kommit ut fran dansen. Tydligen har snubben spanat in mig da hans farbror ager en affar mittemot. Han fortsatter folja mig och prata med en ytterst faordig Lotta. Jag har mp3spelaren i ena orat och ar hungrig och skyndar mig hem. Framforallt har jag ingen lust att prata med honom.

Ar du blyg?

Jo for all del. Jag hade precis tackat nej till att ga ut med honom for sjunde gangen och han tror att jag ar blyg. Kanske vill jag inte prata med honom helt enkelt.

Ar jag inte tillrackligt snygg? Tycker du att jag ar ful?

Det handlar inte om det. Jag vill bara inte ga ut med en 27 arig snubbe som raggar upp mig pa gatan nar jag toksvettig gar ut fran danssalen. Over huvud taget ar jag valdigt trott pa att rattfardiga varfor jag inte vill ga ut med nagon.

Det ar Verkligen synd om du inte gar ut med mig, for att jag tycker att du ar jattevacker och har jattefina ogon. Med din svenska accent blir du bara annu mer intressant, sa det ar verkligen synd.

Ar det verkligen synd for mig? Det kanns inte som att jag tjanar nagot pa att ga ut med honom bara for att han tycker att jag ar snygg.

Ok tjejen. Men det gor ingenting. Ha en bra kvall.

Det gjorde ingenting alltsa? Vilken tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback