underbara p3

Ingen annan radiokanal skulle nånsin komma på tanken att spela Girl you'll be a woman soon - soundtracket från Pulp Fiction.
Jag satt i bilen på väg till Örebro när det ljuva introt uppenbarade sig i mina öron. Och thank good att jag var ensam för min stämma är inte lika ljuv. Hur som helst så stod mina hårstrån av njutning under hela låten (de andra bilförarna i närheten hade nog hårstån som stod också - inte tack vare p3 då, utan för att det är svårt att köra samtidigt som jag har disco i bilen). P3 har återigen visat vem som regerar i etern.

Alla kom oskadda undan under låten. Men jag kommer garanterat köra över någon/något snart om jag inte avvänjer min besatthet av vita volvobilar.

Jag är alldeles för blek just nu. Idag när jag stod i duschen blev jag lite rädd då jag i min fantasi iscensatte mig själv ligga i badkaret (pappa har även jacuzzi i den fantastiska duschen:D) Och någon kommer in. trampar på mig för att därpå säga - nämen Lotta låg du här? Jag såg ingen skillnad mellan dig och badkarskanten! ouch... Det får nog bli ännu en Dovekur innan jag vågar använda badkaret igen.

För första gången på väldigt länge ska jag ut i helgen. Det är krogsöndag på gång. Blir nog skoj. Jag har till och med klubbat för min outfit. Jag är inget större fan av tajts (är alltid lite efter i modet) men på söndag får det bli min premiärkväll. Detta gäller enbart för att jag ska kunna ha min lilla svarta och mina favoritboots. uhlala...

Nu ska jag kila... Jag har faktiskt ett liv också.

Kommentarer
Postat av: Emilleila

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback