tomten är död

Åh... nu får jag ångest... Jag älskar jultomten på alla sätt och det är inte den tomten jag har tagit livet av. Däremot är den lilla schizofrena tomten på min axel (läs mitt blogginlägg gjuten penis)  död! Jag blev lite nervös ett tag och trodde han skulle ta över mitt förnuft, men å nej.

Vi hade en fajt här vid datorn och han försökte spruta vatten i mina ögon, men jag brottade ner honom och spetsade honom med smsande och en underbar konversation med min elake vän Henrik (Henrik är inte elak på riktigt utan bara lite sympatielak - för att vara snäll mot mig).

Hur som helst. Tomten är död, och jag sov gott hela natten.

Så, ha det gott allesammans och glöm inte - De förbannade tomtejävlarna ska hållas kort!

Kommentarer
Postat av: A

Varning! Den vita volvon e mer eller mindre ett knullutrymme.. Passa dig för den! been there done that, lovar dig de suger. Falskare människa finns inte!

2006-11-30 @ 01:23:19
Postat av: Conradsilja

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback