rosa trikåer

Är vad vi har på oss på balettlektionerna... alltså... rosa strumpbyxor och svart baddräkt... goddamn vad läckert! Och för att knäcka er (om ni har någon) positiv uppfattning om mig för övrigt så kan jag berätta att jag dansar balett tillsammans med tolvåringar. Detta gör effekten av trikåer och dansdräkt ännu värre - tolvåringarnas kroppar ser inte riktigt likadan ut som min.

 - Mamma, mamma, varför ställde du mig inte vid stången tidigare?? (balettstången såklart jävla pervon)

Ikväll ska jag dränka mina höstdepressioner med en film eller två. Och jag kommer inte ens fundera på om jag kommer få någon dejt eller inte - för det kommer jag inte. Åh.. ljuva kväll...

Vi har två praktikanter på score.... Undrar om jag ska lägga vantarna på någon av dom:) eller båda...
Moah ha ha(ska läsas med en grym mörk röst)
eller så är jag bara desperat eftersom jag kommer få ha mysiga filmkvällar själv i fortsättningen. Åh... ljuva kvällar...

För övrigt så kommer kanske den gamla naturaren hamna där alla naturare hamnar (nej, inte transcom) - bakom kassan på konsum.

take care all

Kommentarer
Postat av: Kasparmaria

really good site!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback