otrohet

Jag har inte varit helt ensam under min tid i Karlstad. Jag har - tro det eller ej - träffat någon också. Såå mysigt... Men jag har levt på tunn is under hela tiden, då snubben har ett förflutet med otrohet. Så om jag får veta något tänkte jag - så är det över.

Låg och hade det bra i soffan framför tvn häromdagen när han tar upp att jag skulle ha hånglat med någon, vilket jag absolut inte har. Hur som helst ställer jag samma fråga tillbaka.

- Ja, nån gång på fyllan, är svaret jag får... För att fortsätta frågar jag om han har legat med någon annan när vi träffats
- Ja, nån gång på fyllan.
Asshole.

När han efter femton minuter fått ta del av hur upprörd jag blev så tog han tillbaka det han sagt och sa att han bara skämtade med mig. Vilket bara lämnar två alternativ.

1." Åh fan, blev hon så upprörd? Nu ångrar jag att jag sa något alls"
2. Skämtar man om en sån sak måste han vara helt hjärndöd, och då vill jag inte ha honom ändå...

Precis såhär avslutades det sista jag var i också - han var otrogen. Men det konstiga är att jag inte känner mig kränkt alls. Jag är bara avtänd.

 - som en hund som kissar inne för att han inte lärt sig hantera sina behov -

asshole.


Kommentarer
Postat av: Lisa

FY FAN vilket svin!!!!! usch på han!

2006-11-17 @ 14:49:52
Postat av: Sofie

Herregud, ta inte skiten, han vill ej ha dig du är bara hans tidsfördriv...Vet vem han är och nej han vill ej ha dig.. skippa han...

2006-11-30 @ 01:16:34
Postat av: Zillablog

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback