one touch

Ni minns väl reklamen? En liten unge sitter på toaletten - Åh vad det luktar! Räddningen sägs vara Glade, One Touch. Vi har en sådan manick på nedervåningen. När jag kom hem från stan och skulle iväg och träna klockan fem idag, kunde jag inte gå in där pga stanken från Glade, One Touch. När jag kom tillbaka hem klockan nio kunde jag fortfarande inte gå in pga stanken från Glade, One Touch. Min slutpoäng i det hela är - One touch suger! Inget kan lukta sämre.

- Igår träffade jag en gammal vän till mig. En gång på fyllan sa han nåt dumt och jag kastade en flaska i huvudet på honom. -

Någon som läste gårdagens blogg frågade mig om mina dåliga nätter. Jag kan informera en gång för alla. Ibland ligger jag och vrider mig och Kan inte sova. När jag väl sover drömmer jag de mest störda drömmarna. Inatt dödade jag han - min gamla vän - med en flaska. Förlåt vännen!  En annan natt tappade jag alla mina tänder och vaknade helt gråtfärdig.

Från ikväll till på torsdag ska jag vara vuxen:) Jag har huset för mig själv och bilen för mig själv. Det känns bra. Det roligaste man kan göra som vuxen enligt Lotta, är (hör och häpna) att åka och handla. Så imorgon hittar ni mig på Konsum skulle jag tro...

Sov gott allesammans...

Kommentarer
Postat av: Helena

Välkommen till bloggvärlden! Du skriver bra, det må jag säga! Vardagliga händelser blir till fängslande små berättelser... ;) Ta hand om dig! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback