lugg eller inte lugg?

Godmorgon allesammans. Jag har precis flytt upp till datarummet då min käre far har klienter hemma. Då finns det perfekta tidsfördrivet att blogga. "Thank you blogg.se!"

Så, Vad tycks egentligen? Om luggen såklart. Denna livsviktiga fråga. Jag tror att den blir kvar... och så kommer jag få leva mitt liv med hårnålar i skallen. Just nu har jag dessutom världshistoriens fetaste hår. ( "ovanligt" kommer de som känner mig att säga med en aning ironi i rösten) Men jag ska faktiskt ta mig i kragen och åtgärda detta idag - i alla fall tills nästa vecka. 

För att fortsätta charma er, kan jag berätta att jag har fått en finne på hakan. Damn. Det är det värsta stället.
Innan jag satte mig framför datorn såg jag på MTV med tvdosan i ena handen och Björnbär/hallonYoghurt i andra. Jag är en jävel på att zappa, men då fastnade jag under en hel låt på MTV. Chris Cornell ligger väldigt nära till att vara den hetaste just nu. ojoj... Den rösten försämrar inte direkt hans förutsättningar. Och kan någon förklara hans ögon? De ser så fel ut, men det blir så rätt. Ta mig Chris! (oj... deja vu)

Och bodelningen går vidare. Undrar hur det skulle vara att göra dem sällskap därnere. De kanske har någon åsikt om luggfrågan. Jag tror dock att mina käre far inte skulle vara så kär om jag provade att gå ner i morgonrock:P

För övrigt regnar det ute och min vinterdepression lever vidare:P Har inte sovit sedan torsdag den nionde. Fast inatt låg jag bara vaken två gånger. Det är ett framsteg. Jag ska prata med kocken så han kan göra några fler julbord till mig. Då blir jag glad:)

Om det går som jag vill så har jag halva inne på Waynes Coffee på MItticity. Det vore ett riktigt bra komplement till Score... Dessutom så har dom en väldigt (trevlig) ägare.

Nej... nu ska jag skriva några filmrecensioner då klienterna är kvar, och då jag sett halva scores utbud av videofilmer.

Kram på er, från en Lotta med kramabstinens

Kommentarer
Postat av: Lisa

lottaaaaa.. du och din lugg :)

2006-11-22 @ 20:16:11
Postat av: Tobiasjohanna

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback