Let's face it

Jag är och kommer alltid att vara en nörd. Förklaringen kommer (om den inte gjort det för längesedan för regelbundna läsare) att uppenbara sig så småningom i detta inlägg.

Jag är en stor p3-fantast. Den går i mina öron när jag är utomhus, i köket när jag äter och framförallt i duschen
(pappa har en dusch med väldigt många meningslösa funktioner. Den bästa meningslösa funktionen är att det finns en radio).
Hur som helst lyssnade jag idag på p3 Live med Melody Club och de fick svara på lyssnarfrågor. En fråga löd "Vart skulle Er drömkonsert äga rum?"

och svaret, "På månen!"

Jävla pucko!  En konsert hörs inte om den är på månen.

 - slutledning -  Jag är en nörd.



Kommentarer
Postat av: Helena

Det är tur att Roll On finns så att vi har någonting att referera till då "utomstående" undrar hur folket pratar i Charleswood... ;)

Postat av: Maui!

Haha Lotta. Du är fan nörd. =)

2006-11-23 @ 19:14:38
URL: http://carpenter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback