gjuten penis

http://www.gjutensnopp.nu/

för all del. Det kanske kan vara roligt. Men man får 50 kronor rabatt om man köper två?? Vad skulle man behöva två till? Inte för att jag är insatt. Men så fort lär dom väl inte förbrukas? Tja. Vad vet jag?

Chris Cornell byts raskt ut från att vara den hetaste. Jag såg precis filmen Annapolis som i stort sett handlar om boxning i den amerikanska flottan. Den senaste hetingen är Tyrese Gibson. Han är officer och goddamn vad het! Han är såklart ganska elak och boxas mot den snälla-mesiga huvudrollsinnehavaren. Är ni osäkra på vem denne Tyrese Gibson är så kan jag berätta att jag också är osäker, men tror att det är killen i Toxic som Britney åker med på MCn, och då även den snygga kriminella killen från Into the blue.

Vill ni ha kärlek? Det får ni inte! För en vecka har gått sedan jag inte kunde sova. Men inatt kanske den natten kommer igen. Vad kommer han tillbaka nu för?
Men jag tror att vi är färdiga med varandra. (jag vill inte! jag vill inte!) Och det känns skönt. (come back babe! come back!) Och ja, jag har en liten schizofren tomte som sitter på min axel. Han är ond och tänker inte på mitt bästa. Men nu hugger jag huvudet av honom och håller tummarna för en god natts sömn.

Och för oss som sover ensamma.
         - Don't worry. Be happy. Gjut en snopp -

Kommentarer
Postat av: Helena

förnuft = ängel
känsla = djävul

...eller var det tvärtom? vem vet?

Postat av: Theodorsarah

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-05-19 @ 10:27:10
URL: http://theodorsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback