Dove<3

'suck'... för alla datanördar som inte tycker om att använda musen kan jag informera att jag var tvungen att skifta 29 gånger innan jag kom ner till skrivfältet med markören. Vad som i detta understryker vilken stor nörd jag själv är, är att jag gjorde om hela proceduren bara för att delge för Er exakt hur många gånger det var. 

Hur som helst sitter jag i rådande stund och osar av Dove... en kvinnas bästa vän - (dom säger att hunden är mannens). Denna fantastiska lotion gör att jag kan vara alldeles solbrun och fräsch trots minusgrader utomhus. sweet.

När man skriver blogginlägg får man (för oerfarna bloggare) välja en kategori för sitt inlägg. Dagens kategori kallar jag för fåfänga, vilket började ganska bra - right? För att fortsätta i samma spår ska jag berätta om en händelse från förra veckan.

Ena stunden låg jag synnerligen hårig på britsen och försökte hålla mig lugn... För att plötsligt i en outhärdlig smärta se livet passera i revy ett antal gånger. Därefter kan ni försöka föreställa en tusen nålar stickas in i hela er kropp - nej, inte hela, men där ni absolut inte vill ha dom. - Ungefär så kändes det. Desto bättre - en vecka har gått och jag är fortfarande inte hårig!

Det är helt sjukt vad man gör alltså... Jag ska banne mig bli feminist.


Kommentarer
Postat av: Maui!

Haha, daimen, daimen. Så du har också lyckats ta dig igenom den plågan? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback