dirty dancing

jag försöker åtminstone
Det är så roligt att äntligen kunna göra det på mitt sätt hela vägen, utan att behöva oroa mig om att någon som ser på kanske blir svartsjuk. Jag är sån helt enkelt. Jag hittade dessutom en grym danspartner. Wee! Och Lotta flög omkring!

Det var skoj på krogmästerskapet i bowling igår. Fantastiskt dessutom att jag klarade av mina högklackade skor hela kvällen. Jag har ett litet tåledsproblem som gjorde att jag knappt kunde gå redan utan skor.

Jag hälsade på mina älsklingar i Karlskoga i fredags. Vi hade för ovanlighetens skull en diskussion om pojkar då kommentaren kommer med en djup suck
         - Han är så osocial när han sover.
Sug på den ni killar. Det räcker inte med att ni ska vara trevliga, ha pengar, vara intelligenta, välutbildade, se bra ut, dela ut kyssar som Don Juan och framförallt vara grymma i sängen. Numera är också ett krav att ni ska behålla den sociala kompetensen - även när ni sover.

På tal om detta så lyssnade jag på p3. Där diskuterade dom just vad dom ville ha för typ av killar. och här är mina kriterier.

1. Hata jantelagen! Ta för dig, och ge mig lite självförtroende will ya?
2. Han ska ha någon passion. Det ska finnas nånting som fyller honom.
3. Jag behöver lite motstånd. Jag behöver lite åsikter.
4. Prata med mig. Jag är en bloggare - jag tycker om ord. Säg hur du känner.

Är det du så kanske jag faller. Dessutom ska du såklart vara trevlig, ha pengar, vara intelligent, välutbildad, se bra ut, dela ut kyssar som Don Juan, vara grym i sängen  och vara social när du sover.

För övrigt jobbade jag i lördags. Då såg jag nåt fantastiskt roligt. Även roligare än osociala sömntutor. 
Två av mina tre flörtande bilmekaniker (läs mitt blogginlägg Change of heart)  sitter framför bardisken och diskuterar. Bilar då. Undrar om de har något mer gemensamt? hoho.

För att ge er en inblick i fortsättningen av min tragiska kärlekshistoria kan jag säga att jag inte är helt besatt längre. Girl power tänker jag och röjer loss till Pussycat Dolls senaste I don't need a man. Sen kommer han tillbaka. Jävla skit. eller?

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag saknar dansen så otroligt mycket! Gävles utbud är verkligen inte i klass med min kompetens... :P Var på dansföreställning i Kga i söndags, lillasysters tur att gläsa i Bregårdskolans aula!

Jag diggar dina kriterier för pojkvänspotential. Det kan vara svårt att hitta dessa pärlor men det svåraste av allt är kanske - att bli kär. Tyvärr går det inte att välja vem som ska bli den lycklige... Hoppas bara att han inte är en mördare eller något i den stilen... hmm...

Postat av: Helena

Då är han kanske inte drömprinsen trots allt...?

Ja föreställningen var bra! Shit vad mycket folk... De minsta var klart sötast... Tittade bara på Nela hela tiden. Det såg ut som att det var första gången de gjorde danserna!

take care! KRAM

2006-11-28 @ 08:37:41
URL: http://dulsian.blogg.se
Postat av: Theodorjohanna

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-08-11 @ 13:45:41
URL: http://theodorjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback