näsor

125047-7
Jag hatar näsor. Det är en fruktansvärt ful kroppsdel. Det gäller alla näsor. Men det bästa med mig är, att jag därmed väljer att inte se dom. Så vem som helst kan ha en grymt ful näsa, men det har jag ingen aning om, för jag ignorerar den.

Tänk vad bra det skulle vara att ha riktigt vida näsborrar. Då skulle det vara svårt att snora igen dom!

Bakgrunden till ämnet är en asjobbig förkylning som får mig att flåsa som en hund. Jag försökte få luft genom näsan ett tag, men insåg ganska snart att det var alldeles för ansträngande att andas genom 25% näsborre på vänster sida. Den högra är helt död.

Min högsta dröm är att få långt tjockt hår. Därför är det dags att klippa mig den här veckan. Logiskt? Oh ja. Nu kommer - på tal om hår - en fråga till allmänheten. 

- Finns det någon därute i cyberrymden som provat Silica, tabletter för hår, hud och naglar? Och om det finns - Fungerar det?

Så med detta inlägg har jag tre önskningar till tomten.

1.      En skitstövel (se don't let me get me)

2.      Tjockt hår

3.      Vida näsborrar

Tack!


Kommentarer
Postat av: Maui!

Lycka till Lotta! Jag skulle hemskt gärna vilja se dina utvidgade näsborrar lagom till juldagen. :) Förresten, är inte jultomten ett hett alternativ till skitstöveln? Ger han dig utvidgade näsborrar skulle iaf jag överväga det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback