Lick it

Jag har nu förstått att jag en vacker dag kommer skada mig ordentligt i badrummet. Badrum är oftast alldeles för små för att dansa i, så jag kommer förmodligen slå en arm ur led mot ett badrumsskåp. Alternativt kommer jag halka, för bara fötter mot kakel och pirouetter inte är en optimal kombination.

tungan
Hur som helst. Idag när jag stod i badrummet och betraktade min tunga i badrumsspegeln (ja, jag är arbetslös och ja, jag borde skaffa ett jobb), så såg jag det ännu en gång. Fy vad den ser äcklig ut! Längst ut är det väl ok, så länge man inte ser efter så noga. Men om man tittar längre ner. usch. Den är intressant att en så osexig kroppsdel kan åstadkomma så mycket sexigt (åh fan, det var inte meningen att det skulle handla om sånt här).

Hur som helst... Den ska inte granskas. Den ska (... nu var vi där igen. Jag sticker. Tjarrå)


Kommentarer
Postat av: Lauritsella

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback