första dejt i dagsljus?

Jag blir väldigt glad av kommentarer till min blogg. Igår hade jag fått två! Dels från Sofie och dessutom från signaturen A - ingen av dem är någon jag känner. Men de berättade om min chilenare och sa att det var bra att tomten var död - för att chilenaren är ett svin. Vadan detta? Antingen är det snygga exet som vill ha honom för sig själv, eller så är jag bara paranoid och Sofie och A är helt underbara! Tack tjejer!

Hur som helst tar jag till mig råden och firar med en första dejt i dagsljus? Det kommer att bli en ny upplevelse. Åh, ljuva singelliv...

Det är ingen nyhet att jag faller för mörka killar. Tänkte på det häromdagen och jag har nog aldrig dejtat en blond kille. Men idag bryter jag trenden. Han är blond!

Någon som jag en gång träffade sa att han var rädd för att bli kär i mig, för han tyckte att jag var tjejen som prompt Skulle vara singel. Kanske är det så. Därför slutar jag skriva om min kommande dejt nu. Jag är fortfarande singel guys!

För att bryta samtalsämne. En onykter gammal vän var på score igår när jag jobbade. Han ville absolut veta hur glad jag blev när han sa att han var kär i mig och jag fäller den briljanta kommentaren. 

      - Jag blir pigg och glad så jag orkar jobba. Du pumpar mig som en duracellkanin! -

fuck... sen kommer jag på hur det låter. Det påminner lite om min elake vän Henrik igen. Vi gjorde ett arbete tillsammans på gymnasiet och han skulle ge mig beröm inför läraren, då han uttrycker sig minst lika briljant

   - Lotta var jätteduktig. Hon slet som ett djur hela natten -

Varpå han blev ytterst röd i ansiktet som avlägsnar sig snabbt från klassrummet.

Det är fredag. Drick sprit på score. Halleluja.

Kommentarer
Postat av: malin

haha du är för go du lotta. viker mej av skratt när jag läser dina inlägg. damn i miss you faktiskt! ska du ut på juldan i staden tro? :D hoppas allt är okej. puss/ malin

2006-12-01 @ 23:24:28
Postat av: Anonym

En dejt i dagsljus är en seriös dejt, det vill jag ha! Saknar dig Lotta / Julia

2006-12-04 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback