en svärmorsdröm...

...men bara när mamma är med.

Det kan vara en Karlskogahelg på gång. Det blir nice. Var längesen jag träffade mina damer. Maud är fantastiskt rolig. Hon är den som tycker om äventyrslystna surfarkillar (passar det in på dig så gå in på
carpenter.blogg.se - hon är singel!). Hur som helst. Jag berättade att min lunchdejt först ville äta sushi, vilket inte alls passar mig, varpå Maud anser att jag hittat värsta kapet. Sushikille! Då är han säkert äventyrlig! Intressant slutledning, men varför inte?

snaps
I söndags var jag på kryssning med jobbet. Det var hur kul som helst. INGA personalfester är som scores personalfester. Mina chefer är fantastiska chefer. De har under denna resa lärt mig hur man dricker snaps och hur man buggar. Men usch. Snaps är inget för mig. Tacka vet jag Sandra, som kom på servettricket - att gömma de halvfulla snapsflaskorna bakom en uppvikt servett. Dessvärre genomskådades vårt trick och ytterligare en runda beställdes in. Blä:P 

Jag var på konsert i Karlstads domkyrka förra veckan. Jag hade lite problem med min outfit, med tanke på att konserten var samma kväll som jag skulle ha min lilla svarta. Det blev många varv i spegeln innan jag bestämde mig för att, nej. Jag ser alltför ogudaktiv ut för att gå in i kyrkan så. Byxor blev det. När jag väl hade sett kyrkoherden som i sin tur hade sett min urringning, tackade jag för att jag klädde mig lite, och försökte diskret knäppa klänningens knappar. Konserten var underbar och mina hårstrån stod när kören tog ton.

På torsdag blir det ytterligare en konsert. Julkonsert denna gång och det är min bror Henrik som ska sjunga för mig. Ljuvligt! Jag är sån kulturfjant att jag även ska på teater på fredag. OMG.

Fick precis ett telefonsamtal.  "Har din nya chef ringt dig?" nee... det har han ju inte, jag har inte pratat med honom nånting än. "Du ska jobba imorgon". sweet... Jag doftar pengar till en egen lägenhet...

Jävlar vilket tråkigt inlägg. Anyway. Jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback