brännblåsor

Är de egentligen smärtsamma eller enbart obehagliga?

För att dra hela historien, så hade jag och min mor väldans brått med att få i knäcksmeten i formarna innan den skulle stelna redan i stekpannan. Det kom att bli trångt runt stekbordet varpå mamma med en slev full med kokande knäck i högsta hugg, välter densamma och offrar smet till en hel knäck för att placera den i min hand.
 - Aj.
Incidenten resulterar i besvär då jag ska ta på och av mig mig vinterjacka, då en gigantisk brännblåsa fastnar i ärmen.
 - Aj, igen.

brännblåsan

För övrigt mår jag bra. Jag har varit lärarvikarie på högstadiet idag. Ni vet - Lammkött... grr.
På min första dag kallade jag en av eleverna Pucko. Får man göra det som lärare? Nej.
Shit vad jag missköter mig. Pedofil som kallar eleverna för pucko. jaja, jag får en ny chans imorgon.

Guten Nacht. (Ich bin eine Deutscheslehrerin)

Kommentarer
Postat av: Helena!

hmm min bror sa att du varit på deras skola... =) skoj? kramar

Postat av: Lisa

de lät inge gött dedär me knäcken du :S

2006-12-21 @ 19:14:07
Postat av: Röckern

LÄRARE?! :O huh??

2006-12-21 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback