alkohol är överskattat

Julafton är över. Alla förväntningar gick i uppfyllelse, bortsett från att motståndarlaget i Så det kan låta var dåliga förlorade och slutade spelet en fråga innan vi hade krossat dom.

Julmessandet är slut också. Shit vilken telefonräkning det kommer att bli. Och klapparna. ojoj, jag är ruinerad. Samtidigt finns det inget bättre än att få det där smset från den där oväntade. Så jag fick vara sms-tomte och lät telefonen gå varm igår.

Jag hade tydligen varit snäll i år också, och fick bra klappar. Bland annat den lilla röda - outfiten till nyårsafton. Dessutom fick jag extremt traditionella pyjamasbyxor - med ränder på! (jag fick den hela pyjamasen alltså, men jag Älskar byxorna!)

Ikväll är det den stora gå-ut-dagen. Ska Lotta gå ut? Nej. Jag ska jobba. Fast det känns okej. Jag måste vara riktigt pigg och fräsch imorgon ändå (självklart är man pigg och fräsch när man jobbar till fem och får sova tre timmar!), plus att det är ganska bra pengar att jobba på juldan.  Jag ser helt enkelt fram emot det. Jag kommer träffa alla gamla karlskogingar ikväll ändå.

Alla underbara karlskogingar... Det finns få saker som är så bra som att återvända till sin hemstad. Tänk vilken ännu större effekt detta skulle få om man flyttade utomlands för ett tag...

Har du något ätbart i handen så läs inte nästa stycke. Jag vet - jag är äcklig.
Min brännblåsa har spräckts. Jag fick torka golven i hela lägenheten efter för allt var. Nu gör den ont - Och är besvärlig. Det rinner fortfarande gula saker ifrån den och omkring är den alldeles skär. Handen bultar och bultar... stackars mig.

God fortsättning allesammans


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi gav oss innan, din bror och jag för vi visste hur ledsna ni skulle bli när vi vunnit om vi fortsatt. Ni va ju så glada och sjöng ju så glättigt:)

2007-01-03 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback